PERONGOS

loving bmx flatland
loving moshing
loving initial D
loving screamo

Saturday, June 9, 2012

BIRTH OF A HERO (:

Iloveyou untill the end <3


Assalamualaikum , hoho ! lama betoi aku ta update blog ney . nk guna pown ta brapa reti dah cek oi . 
Btw , I'm Sam Gonjeng and already taken by Annis Vumyrells . fullstop !
Aku suka lawan mata ng dya :D

Aku untung dapat budak ney . Aku bahagea ng budak ney . Pleasee laa jgn amek dya dari aku . Bb , listen to me okay . Don't make me hurt again okay ? Promise yeahh ?

Kemaqin aku bgon tidoq pukoy 5.43 ptg . First skaly aku msty tgok fone aku dlu . Tpi tadak lgsong msg dari dya . Aku gadoh ng dya time uh sbb aku buad dunno kt dya .  Aku pown kluaq laa ptg kemaqin ronda ronda . Nthen aku selisih ng dya time bwak moto . tp dya tak reling aku langsong . Sikit pown dak :(
Mana sedeyh pown en ? Dlm otak dok pikiaq mcm mcm laa . Qisao gela bhai . Time aku lepak smbil dok pikiaq psai dya , tetiba Abg Bob call ajak kluaq mlm tdy . Aku pown okay jelah . Mlm tue Abg Bob mai amek aku n kmi peg lepak kt Gemilang dgn jemaah jemaah abg long . Seyes boringg time uh . Aku nk msg ng dya pown tadak kdit . Yg Abg Bob dok rancak sembang jaa ng membe dya . Lepas tue aku nmpak mangkaq yg aku panaih uh mai Gemilang . Terkejut gk laa tetiba jaa dya mai . Allah jaa tao cmna panaih yg aku rasa . Smpai aku pown tabole nk kawal diri . Seyes aku ckp . Naseb Abg Bob mai tarik aku ng pegang aku ta bg peg kt mangkaq tue . Abg Bob bisik kt aku "Jangan buad keja bodoh". Mmg aku tabole tgok muka dya wehy ! Sumpah aku cakap ! Btw , sorry abg . Adek tak patot buad mcm tue semalam . Adek mcm ta hormat tetamu kita . Sorry sgt sgt .
Aku teros pikiaq psai barbie dolls aku time uh . Takod dya kluaq ng depa jaa . Tembak SOS Topap , msg teros . Naseb dya ada kt umah time uh . Tp dya marah aku lg time uh . Aku try laa pujok dya . Tp lagi dya marah kt aku sbb late reply . Aku bz skit time uh sbb kna angkat barang Abg Bob . Lagi susah hati laa aku rasa :( Then Abg Bob ajak peg Jalan Pegawai sbb ada merah . Rmai wehy orang . Suma set set muka penyangak uh . HAHA ! Aku dok ng abg abg mna tao dlm keta dlu . Dalam otak aku dok pkiaq psai bini aku jaa time tue . Rendu gela gela kt dya . Hmm . Lepas settle apa suma , aku peg tgok bola st ng Abg Bob . Seyes penat n aku mintak Abg Bob hantaq aku balek . Teros laa balek n tidoqq =.=

Haaa ney yg aku nk cita ney :D time aku tidoq en , aku mimpi psai bini aku laa (:
Bb , bie mimpi kita dua dah kawen . Kita dok serumah n kita ada anak sorang . Seyes comel gela anak kita dlm mimpi uh . Wey Annis , kita bahagea sgt dlm mimpi tue . Bb , sumpah bie nk kita dua jady mcm dlm mimpi bie tdy (: bie sayang sgt sgt kt bb . Bie mintak maaf if selama ney bie saketkn hati bb . Bie tamao hilang bb . Sumpah bie tamao ! Bg bie , bb dah cukop sempurna . Bie tamao pmpoan laen dah . Thanks sbb bnyak bersabaq dgn perangai bie . Bb nk tgok bie happy kn ? Bb sorang laa yg bole buad bie happy :D bie laney harap bb jaa nk buad bie happy . Family bie pown da mcm tamao amek tao psai bie sbb bie tamao sambong study . Bie pikiaq psai bb ja , tue yg bie tamao buad keputusan lg . Seyes bie pokai terok laney . Nk harap depa bg , toksah mimpi laa . Bila mintak , kena ceramah . Adoyyy ! Kakak bie ng Abg Bob jaa yg bnyak tc psai bie . Bie harap sgt bb slalu ada utk bie . Pleasee jgn tingai bie narh sayangg :'(
Lepas mimpi tue aku terjaga . Teros aku text bb aku . Amek hang bb aku bg karangan pagi pagi buta . haha ! tersengeh laa aku sorang sorang dok teringat psai mimpi uh :D lepas aku hantaq msg kt bb aku , dya reply :D dya dah happy , mood dya dah okay (: Aku suka gela bila tgok dya happy . Lega aku rasa laneyy (:

Annis , Sam nak kawen ng Annis :P
iloveyousomuch Annis <3
bye !

No comments:

Post a Comment